Image

Νέα Web Based Εργαλεία για Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις

Image

Οι συνεχείς αλλαγές που παρατηρούνται στο επιχειρηματικό περιβάλλον, οι αστάθμητοι παράγοντες και ο ανταγωνισμός συνεχώς πιέζουν τις επιχειρήσεις και δημιουργούν ένα δυναμικό σύστημα αλληλεπιδράσεων.


Οι ανταγωνιστές συνεχώς ψάχνουν τρόπους για να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες, ενώ ο αριθμός των δυνητικών πελατών είναι συνήθως σταθερός.

Μαντέψτε από πού θα βρουν νέους πελάτες: Θα «κλέψουν» πελάτες από τον ανταγωνισμό - δηλαδή από εσάς!

Στη σύγχρονη εποχή, οι καταναλωτές απολαμβάνουν πληθώρα πληροφόρησης.


Ενημερώνονται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν και πολιορκούνται συνεχώς από διαφημίσεις. Έτσι, οι σύγχρονες επιχειρήσεις θα πρέπει να αντιληφθούν γρήγορα την αλλαγή αυτή και να προετοιμαστούν κατάλληλα για να πείσουν για την ανωτερότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρουν, ένα νέο είδος καταναλωτή: τον πληροφορημένο καταναλωτή .


Το κλειδί της επιτυχίας δε βρίσκεται σκουριασμένο και κρυμμένο σε κάποιο ξεχασμένο σεντούκι. Το κλειδί της επιτυχίας είναι σχετικά νέο, βαρύ και γυαλιστερό:


Η αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες.


Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι η χάραξη μίας στρατηγικής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων είναι το θεμέλιο για τη λειτουργία κάθε επιχείρησης, ανεξάρτητα από το μέγεθός της και τον κλάδο που δραστηριοποιείται. Η στρατηγική αυτή θα καθορίσει τις πωλήσεις της επιχείρησής σας.

Το βασικό στοιχείο που διασφαλίζει την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων είναι τα

συστήματα


Customer Relationship Management


Το λογισμικό CRM έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν καλύτερα τους υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσουν ισχυρές πελατειακές σχέσεις με την πάροδο του χρόνου.

Image

Επομένως, η ενσωμάτωση ενός συστήματος CRM δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται ως απλά μία εφαρμογή, αλλά ως ένα στρατηγικό εργαλείο που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση και την αύξηση της ανταγωνιστικότητάς.

Τι είναι το CRM


Το CRM (Customer Relationship Management) είναι μια επιχειρηματική στρατηγική, που στοχεύει στην μεγιστοποίηση των εσόδων και των κερδών, καθώς και στην αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.

 

Ποιος είναι ο στόχος του CRM;

Η ιδέα του CRM είναι η παροχή βοήθειας προς την επιχείρηση για να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία και τους ανθρώπινους πόρους προκειμένου να εισέλθει μέσα στην καταναλωτική συμπεριφορά και την αξία των καταναλωτών.


Αν λειτουργήσει σύμφωνα με τον στόχο, μια επιχείρηση μπορεί:

  1. Να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες στους Πελάτες αλλα και στους Συνεργάτες.
  2. Να κάνει τα τηλεφωνικά κέντρα πιο αποτελεσματικά.
  3. Να κάνει πιο αποτελεσματικές τις πωλήσεις.
  4. Να βοηθήσει το προσωπικό να κλείνει συμφωνίες ταχύτερα.
  5. Να απλοποιήσει τις διαδικασίες Marketing και πωλήσεων.
  6. Να ανακαλύψει νέους πελάτες.
  7. Να αυξήσει το κέρδος.
  8. Να υπάρχουν μετρησιμοι δείκτες απόδοσης πωλητών και υπαλληλων εξυπηρέτησης.

Πώς όμως μπορεί να σας βοηθήσει ένα σύγχρονο σύστημα CRM στην πράξη; Ποιες είναι οι δυνατότητες που προσφέρει;

  • Διαχείριση Επαφών

Όλες οι επαφές σας, καθώς και το ιστορικό τους άμεσα διαθέσιμες και εύκολα προσβάσιμες.

  • Οργάνωση και Χρονοπρογραμματισμός Ενεργειών

Ανάθεση, διαμοιρασμός και παρακολούθηση των εργασιών και των ενεργειών του προσωπικού.

  • Διαχείριση Προωθητικών Ενεργειών

Μαζική αποστολή Emails και Sms. Κατόπιν ανάθεση για Follow Up σε χειριστή, για αποτελεσματικές καμπανιες.

Μετρήσιμα Αποτελέσματα για εντοπισμό πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων της κάθε Καμπάνιας.

Μετρήσιμα Αποτελέσματα του καθε πωλητή.

Τα συστήματα CRM έχουν αποδείξει ότι αποτελούν μία αρκετά οικονομική εφαρμογή, η οποία οργανώνει αποτελεσματικά τη λειτουργία της επιχείρησης και προσδίδει ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.


Καλύτερη οργάνωση / Εξοικονόμηση χρόνου


Ας υποθέσουμε ότι δουλεύετε στο τμήμα πωλήσεων ενός e-shop και σας ζητείται να παρουσιάσετε το ιστορικό της επικοινωνίας σας με έναν πελάτη. Αρχίζετε να κάνετε τη σχετική αναζήτηση στο inbox σας και τα email που εμφανίζονται είναι πάρα πολλά, κι όχι όλα εξίσου σημαντικά. Ακόμα, δεν έχετε καταγράψει κάπου τις τηλεφωνικές συνομιλίες σας κι αρχίζετε να αγχώνεστε ότι μπορεί να παραλείψετε κάτι σημαντικό.


Στην περίπτωση αυτή, και κάθε φορά που θέλετε να βρείτε μια συγκεκριμένη πληροφορία για κάποιον πελάτη ή lead σας, το CRM αποδεικνύεται σωτήριο, καθώς όλες οι πληροφορίες είναι συγκεντρωμένες σε ένα μέρος. Έτσι, δεν χρειάζεται να ψάχνετε σε inbox, σημειωματάρια και παλιά post-it, κερδίζοντας παράλληλα πολύτιμο χρόνο για να ασχοληθείτε με αυτό που ξέρετε να κάνετε καλά: την πώληση! 


Αυτοματοποιημένες διαδικασίες / Καλύτερος έλεγχος


Κάθε εργαζόμενος σε ένα τμήμα πωλήσεων ακολουθεί τη δική του μέθοδο καταγραφής της αλληλεπίδρασής του με έναν πελάτη. Κάποιοι σημειώνουν τα πάντα και είναι πιο σχολαστικοί, κι άλλοι εμπιστεύονται περισσότερο τη μνήμη τους. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει σε μια εταιρεία που διαθέτει μικρό αριθμό πελατών και αντίστοιχα μικρότερο αριθμό υπεύθυνων πωλήσεων. 


Μια εταιρεία όμως που μεγαλώνει και αποκτά συνεχώς νέους πελάτες, δεν μπορεί να βασίζεται στο παραπάνω σύστημα. Κι αυτό, γιατί δεν προσφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα, τα οποία να μπορούν να αξιολογηθούν και η έλλειψη μεθοδευμένης προσέγγισης μπορεί να οδηγήσει στη δυσαρέσκεια κάποιου πελάτη.


Η χρήση ενός CRM αποτελεί τη λύση, καθώς δημιουργεί μια κοινή γραμμή δράσης, τα αποτελέσματα της οποίας είναι ευκολότερο να εκτιμηθούν, ώστε να έχει κανείς μια εμπεριστατωμένη άποψη της μεγέθυνσης του πελατολογίου μιας εταιρείας.

Ειδικά για μεγάλα γραφεία που έχουν Συνεργάτες.


Δώστε Πρόσβαση στους συνεργατες σας (και στην πυραμίδα τους) μεσω Internet, όπου και αν βρίσκονται.


Βοηθήστε τους να αξιοποιήσουν σωστά το πελατολόγιό τους.


Βλέπουν και διαχειρίζονται ΜΟΝΟ τις δικές τους επαφές. Στέλνουν μαζικά SMS και Emails. 

Επικοινωνήστε μαζί μας για πληροφορίες


Για την Technicom Συστήματα Πληροφορικής


info@crmapps.gr

Αν δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε αλληλογραφία μπορείτε να κάνετε  unsubscribe